Hilda

Inte bara jag som är dum!!

Publicerad 2010-03-11 21:43:16 i Allmänt

Skulle ha en lugn och sansad ledig dag imorgon.
Fixa lite, packa lite, städa lite.
Men så blev det inte.
Så mycket att göra på jobbet.
Hade tänkt åka med Viktor in på morgonen och sen ta bussen hem.
(I vanliga fall har vi två bilar, men nu har vi batteri- och snöproblem med den ena.)

På hemvägen måste jag byta buss i Skutskär och på varje tur är väntetiden ungefär en timme.
Typ, bussen från Gävle kommer in 14:27, bussen till oss har gått 14:25.
Nästa går 15:20, och det är den kortaste väntetiden.
Så jäkla, jäkla puckat. Vad i hela fridens namn kan man roa sej med i Skutan i en hel timme?
Jag är inte arg ofta, men nu känner jag att jag är det.
Vilka idioter som gör busslistorna här.

Så det blir ju till att vara i Gävle ända tills Viktor åker igenom typ halv sju.
Och visst kan man göra det utan problem, men jag har ju saker jag behöver göra hemma.
Kommer inte vara hemma så mycket framöver.
Jaja, Rosanna here I come!
Imorgon alltså =)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela