Hilda

Magsår

Publicerad 2010-03-12 21:17:25 i Allmänt

Det är verkligen inte hälsosamt att bara behöva jobba tills man är klar med något.
Hur mycket stressar man inte?
Jag har haft magsår och ont i hjärtat hela dagen, medans jag har sprungit omkring värre än en yr höna.
Och under tiden kommer man på mer och mer som behöver göras.
Hade tänkt stanna till allra senast två.
Kom iväg vid halv fyra, och då var inte allt klart i alla fall.
Men jag hade hamnat i den där förvirrade fasen som gör att man inte får något gjort.
Det var lixom ingen idé att jag stannade längre.

Sprang till Claes Ohlsson och köpte en billaddare till Viktors Iphone.
Två kronor kvar på kontot, så tack farmor för presentkortet.
Visade sej sen att det var en laddare som hörde till Ipod,
och det fungerade inte riktigt som det skulle.
Eller det fungerade, men man fick leva med ett störande ljud i bakgrunden om man skulle lyssna på musik genom bilstereon samtidigt som man laddade.
Men med riktigt hög volym så hörde man det inte =)

Umgicks med Edvin nån timme medans Rosanna och Johan byggde ihop en byrå.
Jag förstår inte hur man kan vara så otroligt go.
Jag hoppas verkligen att mina barn blir precis som Edvin!
Förutom den där konstiga grimasen =P
Hahaha, han ser så rolig ut.
Hoppas jag lyckas ta ett kort när han gör den nångång.

Idag lyckades jag för första gången sen han började röra sej ta ett ganska osuddigt kort på honom.
Och det är ju ändå typ åtta månader sen kanske.



En riktig smilfink!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela