Hilda

Semesterdax?

Publicerad 2010-03-29 10:30:35 i Allmänt

Som jag redan har skrivit så missade jag att ställa fram klockan förra natten och kom en halvtimme försent till jobbet igår.
Och nu ringde chefen igen.

Då har jag visst bokat in en säljare nu på morgonen som ska ha en miniutbildning om ett nytt märke vi har fått.
Jag har dessutom lovat att vi ska vara där alla tre.
Tror ni vi är det?
Nepps. Tobias är ledig och jag börjar halv ett så jag sitter här i godan ro.
Ska jag slänga mej i bilen och åka dit så är jag inte där på 45 minuter en timme i alla fall så det känns inte riktigt som nån idé.
Snacka om att jag inte kommer vara denna säljares favorit i framtiden.

Och snacka om att det kanske vore dax för semester.
Jag brukar faktiskt inte alls vara så här glömsk.
Om två veckor så blir det ju en weekend i åre.
Eftersom jag är totalt värdelös på snowboard och aldrig har stått på ett par skidor så kanske jag ska använda tiden till att vila upp mej rejält.
På dagarna i alla fall, på kvällarna blir det nog lite partyparty =)
Vi får ju fyra dagar i rad djurfria för första gången på... ja, vad kan det vara.
Fyra år kanske. Då är det bäst man passar på.
Men det kan man kanske också behöva.

Kommentarer

Postat av: Paulina

Publicerad 2010-03-30 08:10:30

Men du snygging!!! Vi kan göra bort oss tillsammans på brädan, jag har inte åkt på typ 13 år. Och jag hann aldrig lära mig att åka heller för den delen. Tråkigt att ramla och bli släpad i liften själv, haha. Gör du mig sällskap??

Pussar

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela