Hilda

Sommartid

Publicerad 2010-03-28 18:07:38 i Allmänt

Varför har vi sommar och vintertid egentligen?
Jag tycker personligen att det är ganska meningslöst och puckat.
Imorse hade jag precis satt mej i bilen och skulle åka till jobbet.
Hade god tid på mej, tänkte åka förbi pappersåtervinningen med en påse och lämna tillbaka filmen vi hade hyrt.
Filmen var rätt bra i alla fall, fast lite väl mycket splatter.
Då ringer min chef och undrar var jag är.
Ska precis åka svarar jag.
Jasså, vad är klockan hos dej? sa hon. (Med ett leende, det hörde jag =))
Då slog det mej.
Faaaannnnn, jag hade glömt ställt fram klockan.
Det var bara att strunta i återvinningen och filmen och trycka gasen i botten.
Blev en halvtimme sen.
Nu ska jag äta fiskbullar.
Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela