Hilda

Om man har tråkigt

Publicerad 2010-05-19 16:49:41 i Allmänt

Om man har riktigt tråkigt kan man faktiskt få lite roligare av att göra massa puckade tester på facebook.
Jag har till exempel fått reda på följande:

Den jag ska gifta mej med heter Kim.

Någon som heter Sanna är kär i mej.

Om jag vore en godis skulle jag vara ett gelehallon.

Om 13 år ser jag ut precis som nu, och jag duger som jag är =)

Jag borde ha hetat Tilde.

Min största hemlighet är att jag är kär i min kompis lillesyster,
men hon är lite för liten så jag ska vänta några år.

Jag kommer få 3 barn.

Mitt livs kärlek börjar på bokstaven g-n...
Vet inte om det betyder att han heter typ gunnar-niklas eller om det är g till n.. hmm..

Jag är bästa vännen ever.

Mitt ord är kioskmongo =)

Jag använder inget svärord för jag är för snäll.

En människa är kär i mej.
Får hoppas att det är Viktor =)

Om jag vore en Astrid Lindgren-karaktär skulle jag vara Madicken.

Jag har ett IQ på 130.

Om jag var en bil skulle jag vara en BMW.

Nej, nu får det räcka.
Dammsugaren skriker åt mej att använda den...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela