Hilda

Grey's

Publicerad 2010-10-20 21:01:16 i Allmänt

Hemma efter att ha jobbat hela dagen med fruktansvärd mensvärk!!!
Fy bubblan, säger jag bara.
Viktor skulle nog tycka att det var alldeles för privat för att tala om här.
För honom får jag helst inte nämna tamponger på affären =)
Men jag tycker det är ganska oprivat...
Alla har det ju. Eller hälften iaf =)

Nu väntar jag på kycklingfilé, potatisklyftor och sourcream and onion-sås.
Ska bli riktigt mumsigt!
Ganska lyxigt att bara kunna sitta och vänta på maten varje kväll.
Men jag gör så mycket annat.
Nått ska väl Viktor också ansvara för, eller hur?

Och det är inte bara det jag väntar på.
Det är ju Grey´s idag!!
Världens bästa onsdag kan man säga!

Nu kom Viktor och satt sej och läste igenom det jag hade skrivit.
Han sa att det inte gjorde något att jag skrev om mensvärk,
men han ville klargöra att jag hade skrikit åt honom att jag skulle köpa tamponger.
Vi stog visst sju meter ifrån varann och det var tre ungkarlar framför i kön som hade vänt sej om och kollat =)
Fast jag tror inte riktigt det var så det gick till.
Och om det va så, what ever!!

Nu har jag inte tid längre.
Mysig onsdagskväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela