Hilda

Helg igen!

Publicerad 2010-10-29 08:56:59 i Allmänt

Idag är det fredag, om någon hade missat de!
Jobbar idag och imorgon, men är ledig söndag.
Det är skönt, men tråkigt att jag missar så mycket ob-pengar när jag är ledig helgdagar.
Vet inte vad som händer i helgen,
men det slog mej precis att Saw 3D har premiär ikväll.
Vi har pratat om att gå och se den så det kanske vi ska passa på att göra.

Är lite halvdrygt att skriva eftersom Gizmo har lagt sej och sovit mellan mej och tangentbordet.
Han är så lycklig att jag har börjat sitta vid den här datorn igen,
för jag tror att det bästa han vet är att sova här.
Ska man bara in och hämtat något i det här rummet så springer han före och lägger sej på skrivbordet innan man ens har hunnit in själv.



Apropå något annat så fick Viktor sin efterlängtade gädda på över 10 kilo igår.
Bilder finns tyvärr bara på andra datorn så det får ni se någon annan gång.

Ajjjjj, helskotta!! Jag slog hälen i datorn ut av bara helvete.
Så hårt så datorn började till och med låta annorlunda...

Jaja, tillbaka till gäddan.
Han har ju längtat efter den här bjässen väldans länge.
Han sa att den vägde 10,165 kilo.
Jag frågade hur stor den var.
Han tittade på mej som att jag hade blivit lite senil och svarade:
10,165 kilo.
Jag frågade igen hur STOR den var.
Då svarade han 120 cm, och då förstog jag hur stor den hade varit.
Är man inte fiskare så är det svårt att relatera till kilo,
mycket lättre att förstå i cm. Hahaha =)

Ska man ta och snygga till sej lite kanske?
Så gott det går i alla fall.
Jättemånga kunder som ger mej komplimanger för den nya hårfärgen iaf,
det är trevligt =)

Före

En gammal och relativt ful bild, men det var ungefär så här jag såg ut i håret.

Efter

Också en knepig bild, men fin hårfärg va? =)

Jag måste verkligen försöka börja producera lite snyggare kort på mej själv!
Ha en superbra fredag, hörs kanske till kvällen.

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2010-10-29 23:24:28

Hej, det är jag igen :) Hittade en bild du kan ha som avatar/profilbild, http://picasaweb.google.com/lh/photo/vGJDyhkrW6jIouFin-JyTSkCtJmIiA6WggJ6OGnlYto?feat=directlink

hoppas länken funkar.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela