Hilda

Kortdag

Publicerad 2010-10-27 19:40:24 i Allmänt

Jag älskar att sluta fem!!
Jag har redan hunnit tankat, besökt pappersinsamlingen, handlat, ätit, städat och satt på en tvättmaskin.
Och klockan är bara kvart över sju!
Jag burkar inte ens vara hemma nu.
Underbart =))

Idag var det dagen man skulle bära något lila för att manifestera för allas lika rättigheter trots sexuell läggning.
Sorry, att jag inte skrev något för att påminna, har inte hunnit.
Lila strumpbyxor blev det för mej.



Igår var jag ledig.
Dagen började med en tripp till Ikea med Emmy.
En byrå till hallen inhandlades.
Det gick så bra med veckopeng förra veckan så jag tyckte vi var värda att köpa den.
Typ två timmar tog det för mej att bygga ihop den, för jag skulle ju promt göra det själv.
När Viktor sen kom och hjälpte till på slutet insåg jag hur mycket fortare allt går när man är två,
och det är dessutom mycket roligare.
Den ställdes på plats och visade sej vara både för smal och för djup,
men vad gör väl det?
Sen var det dax att sätta upp vårat första väggord.
Eller väggmeningen kanske man ska kalla det =)
Emmy style är det iaf.



Två fina krokar satt vi upp på väggen mittemot också,
så nu är hallen ny och fin!

Ja, vad ska man göra nu?
Man har ju hela kvällen framför sej =)
Eller 1 timme och 40 minuter tills Grey's börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela