Hilda

Nu funkar det

Publicerad 2010-10-23 17:19:24 i Allmänt

Just nu sitter jag och skriver på våran gamla databurk.
Inte lyckades pappa reparera allt jag hade installerat och tryckt på medans jag försökte få internetet att fungera.
Men efter mamma och pappa hade åkt satte sej Viktor och tog bort allt jag hade ställt till med och gjorde om, och gjorde rätt.
Så nu fungerar det =)
Lyxigt att vi kan sitta vid en varsin dator.

Kvällen ska spenderas med Emmy och Martin, men vi vet inte vad vi ska hitta på.
Först och främst ska vi i alla fall äta något ihop, så långt kom vi i bestämmelserna.
Så nu är det dags att göra sej lite iordning.

Kommentarer

Postat av: McGyver

Publicerad 2010-10-24 09:33:21

Ni fuskade säkert :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela