Hilda

Nu har vi blivit bönder på riktigt

Publicerad 2010-10-24 12:04:42 i Allmänt

Jag menar inte bönder som har kossor och höns.
Jag menar det i benämningen "Hur man tillbringar sin lördagkväll".
Vi tar det från början.

Emmy och Martin kom hit och Viktor fixade årets sista grillning.
Fläskfilé med hemmagjord potatisgratäng, riktigt gott.
Efter maten bestämde vi oss för att åka på spökjakt i den nya bilen.
Emmy och Martins alltså.







Vi hittade ett spöke.
Jag hoppas ni också ser det om ni jämför dessa två till synes likadana bilder knäppta med några sekunders mellanrum.

När vi åkte hem igen kom Martin på den brillianta idén att en av hans radiostyrda bilar skulle få åka framför oss på grusvägen.
Det gick inte riktigt som vi hade tänkt oss.
Vi har gjort ett litet klipp för att ni ska få den rätta känslan.



Filmen var egentligen jättelång, men det tog alldeles för lång tid att ladda upp den,
så denna version är ganska nerkortad.
Fler bilder skulle jag också ha velat lagt upp,
men det går så segt.
Ni får bara detta så länge.

Kommentarer

Postat av: Olga

Publicerad 2010-10-24 14:23:35

Filmklippet kan inte visas pga sekretessinställningarna =(

Postat av: Hilda

Publicerad 2010-10-24 14:44:55

Jasså.. vad gör man då?

Postat av: Hilda

Publicerad 2010-10-24 14:53:44

Kom på förresten att jag behöver göra klippet tillgängligt för alla på facebook om alla ska kunna se det här, men då måste jag tyvärr göra alla bilder tillgängliga för alla oxå, och det vill jag inte. Ska klura på en annan lösning =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela