Hilda

The Middle

Publicerad 2010-10-17 09:05:11 i Allmänt

Det blev The Middle-maraton hos Emmy och Martin igår,
med massa gosaker.
En riktigt mysig lördagkväll.
Men redan vid elva åkte vi hem,
för annars var jag rädd att jag skulle somna bakom ratten.
Det är en superhärlig serie i alla fall.
Handlar om en lite dysfunktionell familj boendes i Orson, Indiana.
Jag vet egentligen inte riktigt vad dysfunktionell betyder,
men jag tror det passade alldeles utmärkt.



Idag ska vi byta till vinterdäck på bilarna.
Läste i tidningen nu på morgonen att det väntades varmare väder,
men åker man flera mil om dagen,
tidigt på morgonen och sent på kvällen så vågar i alla fall inte jag chansa.
Det värsta som kan hända är ju att man sliter ner vinterdäcken lite fortare och det kan det vara värt.
I våras bytte jag däck helt själv på min bil, men nu har jag inte ens lust att hjälpa till.
Det är sååå kallt och tråkigt och jobbigt.
Jag tycker vi ska lämna in dom för det är så billigt,
men det tyckte inte Viktor.
Är nog en killgrejj det där,
känns kanske lite omanligt att inte göra det själv.


Det här är min plan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela