Hilda

Bråkstakar

Publicerad 2010-10-20 10:26:57 i Allmänt

Det är inte alltid så kul att ha djur.
Igår medans jag och Viktor tog ett bad passade Nova på att kalasa på Viktors flugbindningsmaterial.
Detta var synen som mötte oss när vi kom in i vardagsrummet igen.



Det kanske inte ser så hemskt ut, men det var det.
Och värst var att hon hade ätit upp skinnet till två tuppnackar,
vilket nog inte är så hälsosamt med tanke på att dom är besprutade, inpregnerade, färgade och allt vad dom kan vara. Stackars dumma Nova.
Hon var nog väldigt hungrig för hon har varit superdålig på att äta på sista tiden.

Sen har vi Gizmo.
Han har fått något närhetsproblem på nätterna och går omkring på våra kuddar i flera timmar och kurrar jättehögt.
Förstår ni hur drygt det är?
Och inatt vaknade jag dessutom av att han höll på att kräkas på min kudde.
Fybubblan!!
Jag hann som tur var kasta ner honom lite försiktigt på golvet.

Idag är det jobb som gäller, men inte förren 12:45.
Skulle behöva åka och köpa en pytteliten bit isoleringsmaterial till pelletspannan innan.
Får se om Viktor vill följa.
Men nu först blir det frukost och iordningsgörning!
Ha en kanonbra onsdag!

Förresten, om någon har missat det på facebook.
Bär något lila nästa onsdag (27 okt.) för att visa att du tycker det är mer än okej att öppet visa sin sexuella läggning, oberoende av om du är hetro, bi eller homosexuell.
En tröja, ett halsband, en sjal eller vad du nu kan tänkas ha för lila grejjer.
Jag ska göra det och jag tycker alla andra ska göra det också!

Kommentarer

Postat av: Emmy

Publicerad 2010-10-20 12:35:34

jag ska ha lila :)

Postat av: Hilda

Publicerad 2010-10-20 21:02:15

Bra!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela