Hilda

2011-08-14

Publicerad 2011-08-14 10:19:40 i Allmänt

Så var den här,
sista dagen på semestern.
Fast jag jobbar bara en dag, sen är jag ledig lite igen =)
Ska bli skönt att komma tillbaka till vardagen.
Äta bra mat vid någorlunda bra tider, sova som vanligt.
Ser till och med fram emot att behöva sminka mej.
Och jobbet saknar jag, så det ska bara bli roligt att börja igen.

Igår var vi till Sommaryran i Stenebergsparken.
Kan inte riktigt säga att jag gillar sånna tillställningar,
men det känns onekligen som att man är utomlands en stund.
Jag blev stolt ägare till en ko i ett "Vinst varje gång"-stånd.



Efter det körde vi två raggarrundor på stan.
Jag har ju inte gjort så många sånna sen jag fick körkort.
Är lixom lite långt att åka ända hemifrån för att köra något varv.

Nu sitter vi som vanligt ute på altan och försöker bestämma oss för vad vi ska hitta på idag.
Jag skulle vilja till Furuvik,
men Viktor tände inte direkt på alla cylindrar över den idéen.
Vi får se vad det blir helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela