Hilda

Dan före dan före dopparedan

Publicerad 2011-12-22 11:21:19 i Allmänt

Idag är jag ledig!!
Och som ni nog märker så hinner jag bara skriva då.
Eller jag skulle nog hinna dagar jag jobbar också,
men det känns som att det finns annat att prioritera.
Min "att-göra-lista" för dagen blev mycket, mycket längre än jag trodde,
och det kommer ta mej hela dagen att beta av den.
Dessutom är det så jäklans stökigt här hemma,
och det hjälpte ju inte direkt.
Men när jag började låtsas att det var stökigt för att vi hade haft fest igår,
då kändes det faktiskt lite roligare =)
Har man så livlig fantasi som jag, är det väl lika bra att använda den till något vettigt.
I vanliga fall brukar jag bara hitta på djur jag ser efter vägen,
som jag dessutom själv tror på att jag har träffat.
Exempel på det är en liten dinosarie och en bjärv.



Det handlar alltså om gånger jag ser något men inte riktigt hinner med att identifiera vad,
då brukar det sluta med att det blir något påhittat.
Ni behöver inte ringa psyket.. =)
Nu är det dags att börja dagens bestyr med att klä granen,
den absolut roligaste punkten på listan!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela