Hilda

Kärlek!

Publicerad 2011-12-03 11:11:19 i Allmänt

Detta var vad jag möttes av igår kväll när jag kom hem,
med en huvudvärk utan dess like efter en lång jobbdag.



Viktor hade lagat baconinlindad kycklingfilé och hemmagjorda potatisklyftor,
tänt ljus och serverat alkoholfritt öl i vinglas.
Det är kärlek för mej det!

Resten av kvällen tilbringade vi tillsammans med Super Mario.
Bästa fredagsmyset på länge!
Men som abrupt avslutades när den långbente kom och störde.

Morgonen har också varit riktigt mysig,
men nu var det ett annat djur som förstörde.
Våran husmus satt i kompostpåsen och kikade på mej när jag öppnade skåpet.
Jag slängde lite clementinskal i huvudet på honom innan jag skrek och slängde igen dörren.
Han är stor den jäkeln,
och han kommer väl knappast bli mindre så länge han kalasar på våra rester hela dagarna.



Ikväll ska vi hem till mamma och pappa på vårat årliga julpyssel.
Kan inte bli annat än lyckat =)

Kommentarer

Postat av: Papput

Publicerad 2011-12-05 00:22:50

Tummenupp på den!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela