Hilda

Väderkaos?

Publicerad 2011-12-09 09:53:11 i Allmänt

Så här ser SMHI's varningskarta ut.



Skönt att vi bor där vid pilen.
Synd att jag måste ut och köra ikväll.
Fast det har nog hunnit lugna ner sej tills dess.
Och dessutom är det skönare att köra i busväder på kvällen,
när det inte är så mycket trafik.

Anledningen att jag måste ut och köra ikväll är att vi har julfest med jobbet.
Fördrink, julklappsbyte, trerätters!
Det kommer bli en kanonkväll!

Innan det ska jag måla taket i sovrummet en gång till för att få det klart och om vädret tillåter ska jag ta en långpromenad med Nova.
Men det ska ju helst inte vara blött alls om hon ska följa med =)
Och blötsnön som faller nu får ju inte en att hoppas på det direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela