Hilda

2011-02-01 Del 2

Publicerad 2011-02-01 12:37:27 i Allmänt

Hallå sotaren, vart är du?
Mellan halv elva och halv ett skulle dom komma.
Nu är klockan mer än så...
Jag har ju en massa saker jag borde göra men som jag vill vänta med att göra tills efter dom har vart här.
Dammsuga till exempel. Annars hör jag kanske inte när dom kommer.
Gå en skogspromenad med Nova. Vore ju dumt om jag inte var hemma när dom kom.
Baka. Skulle kanske ställa till det om dom ska sota samtidigt.
Träna Wii. Vill inte direkt visa mej i onödan för främlingar när jag gör det.
Ni förstår mitt dilemma...
För varje minut som dom inte kommer,
så får jag kortare tid till att utföra allt jag måste göra.
Dessutom vill jag helst av allt lägga mej och sova,
men det vill jag inte heller göra när dom kommer...
Tur att denna dag kommer avslutas trevligt.
Ska hem till Emmy och spela majong.
Mamma och pappa ska lära oss hur man spelar på riktigt.
Och kanske, kanske hinner Linnéa komma hit och fika innan det också.
Fast det hör ju ihop med bakningen..
Så vi kanske inte får något att fika på.
Tror att det är nästan är slut på kaffe också.
Vad är det för fel på denna dag???

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela