Hilda

2011-02-02

Publicerad 2011-02-02 10:10:24 i Allmänt

Råkade visst skriva lite fel datum i överskriften för förra inlägget.
2011-02-01 Del 3 ska det vara och inget annat!

Vi hade jättemysigt igår när vi försökte lära oss Mahjong hemma hos Emmy.
Det var inte det lättaste, men det var nog för att det fanns så många olika varianter av reglerna.
När vi började spela tredje omgången hade vi mer eller mindre kommit överens om vad vi ville ha för regler.
Hoppas absolut att det blir fler Mahjongkvällar inom en snar framtid.



Så här glada var vi innan vi hade börjat spela.





Och så här fundersamma var vi efter vi hade börjat.

Fast ibland bestämde sej Emmy för att låtsas att hon förstog vad hon fick för en sten,
och då såg hon så här glad ut.



Nu lär jag göra mej iordning för jobbet.
Och jag gissar på att det inte blir någon uppdatering ikväll för nu har vi fått hem OTH säsong 7 skiva 3.
Så vi hörs imorgon igen.
Hoppas ni får en underbar solig dag!

Kommentarer

Postat av: Papput

Publicerad 2011-02-02 21:49:50

Haha Hilda! Nu ser ju jag vad du hade för stenar! :o) (Fast det såg jag jag ju efter matchen förstås.)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela