Hilda

2011-02-04

Publicerad 2011-02-04 20:02:05 i Allmänt

Hej och hallå!
Igår hann jag inte skriva något.
Jobbade först, sen hängde jag med pappa en stund.
Vi åkte bland annat till K-rauta och inhandlade ett nytt köksventilationrör,
så nu funkar fläkten galant.
Men vi måste komma på något sätt att bli av med mössen där bakom.
Sen blev det OTH innan sängen.

Idag har jag också jobbat, men nu är det ledig helg!!
Jag har hunnit med att träna sen jag kom hem,
men det har tyvärr blivit väldigt sporadiskt sista veckan.
Har lite svårt att hinna med.
Sen har vi ätit Chili con Carne och druckit öl,
riktigt mysigt.
Och nu fortsätter fredagsmyset med att Viktor kollar på riktigt dåliga serier till klockan tio.
Så är det varje fredagkväll.
Men efter det ska vi se en film, The Hurt Locker.
Ingen av oss har någon aning om hur den har hamnat på våran Lovefilm-lista,
för vi vet inte alls vad det är för film.
Men det måste ju finnas en anledning till att vi har lagt till den,
så jag hoppas den är bra

Nu råkade jag nämna för Viktor att vi borde ha 5:1-ljud innan vi kollade på filmen för att det tydligen skulle vara riktigt häftigt ljud i den, filmen alltså.
Så han har satt igång och letat efter dom grejjerna som borde ligga någonstans...
Har nog inte sett dom sen vi flyttade hit för tre år sen.
Ska hjälpa till att leta.
Ha en mysig fredag.
Hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela