Hilda

2011-02-06

Publicerad 2011-02-06 13:01:47 i Allmänt

God morgon världen!
Eller god middag kanske..?
Vaknade ju faktiskt för flera timmar sen.
Skotern hamnade på blocket igår och alldeles strax kommer första spekulanten.
Den blir nog såld idag.
Har varit stort intresse hittills.

Igår kväll hade vi en miniförfest här hemma innan vi åkte till Pelle och Sussie.
Jag hade massor med tid över för att göra mej iordning för ovanlighetens skull.
Detta blev resultatet.



Fast jag hoppas jag såg gladare ut resten av kvällen =)
Hade jätteroligt i alla fall.
Lyckades fånga alla mina och Emmys likheter på detta kort.



Ibland syns det väldigt tydligt att vi är syskon.
Tack så väldans mycket för skjutsen igår, Emmy!

Idag är en riktig segdag.
Jag är ganska pigg men det är värre ställt med Viktor.
Så resten av dagen ska jag använda till att tvångsmysa med familjen.





Och gå en lång promenad ska vi också göra.
Är riktigt underbart väder.



Tjing!

Kommentarer

Postat av: Emmy

Publicerad 2011-02-06 22:42:34

Skjutsen var så lite så :) och du passar himlans bra i rött läppstift du!!

Postat av: Lena

Publicerad 2011-02-07 19:14:19

Det var som ....vad ni systrar var lika på bilden! Kul! Jag har inte sett det SÅ tydligt någon gång tidigare. - Väldigt fina är ni också!! Men DET har jag sett tidigare! KRAM!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela