Hilda

2011-02-11

Publicerad 2011-02-11 10:01:06 i Allmänt

Vad är det här för jäklans skit!!
Snöhelvete!
Oplogat på våran väg så min bil är ju bara att låta stå.
Tur att jag börjar så sent.
Viktor tog sej iväg med sin och det gick bra.
Skönt det i alla fall.
Är ju bara några hundra meter det är oplogat,
men vad hjälper det om man verkligen inte kommer fram.
Bestämde precis med mej själv att vi ALLTID ska ha minst en fyrhjulsdriven, hög bil i familjen.
Helst två, men jag vet inte när vi blir så rika.

Har varit ut och skottat så gott jag orkade.
Och nu när jag satte mej här märkte jag att luftvärmepumpen inte orkar fungera.
Antar att den är insnöad.
Så det blir till att klä på sej igen och pulsa fram till den med en skyffel i högsta hugg.
Ibland, bara ibland, önskar jag att vi bodde i lägenhet!

Nu håller jag alla tummarna för att dom hinner ploga tills Linnéa ska komma.
Ni med, hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela