Hilda

2011-02-19

Publicerad 2011-02-19 10:11:33 i Allmänt

Som mest i natt, eller som minst säger man nog,
har det varit 24,8 minusgrader.
Jag är inte alls upplagd för den här kylan.
Nu ligger solen på termometern och det är fortfarande minus 14...
Hoppas verkligen det blir varmare under dagen.
Är skönt att min bil är så pålitlig trots kylan.
Den startat alltid utan problem.

Igår blev det en väldigt avslappnad kväll.
Ett långt varmt bad och sen min bok och sängen.
Har precis läst ut Nikki Sixx´s dagboksbiografi.
Den var väldigt intressant, men det är svårt att sätta sej in i hans livsstil.
Han har ju till exempel dött två gånger av överdoser.
Vill du läsa något annorlunda kan jag rekommendera den.





Nu har Firefox hängt sej flera gånger,
och jag har suttit här mycket längre än jag hade tänkt.
Måste snabba mej som sjutton för att hinna göra mej klar för jobbet.
Ha en bra dag och klä på dej ordentligt om du ska ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela