Hilda

2011-02-24

Publicerad 2011-02-24 17:54:30 i Allmänt

Idag kom jag och Viktor hem tillsammans medan det fortfarande var ljust!!
Kan inte ens minnas sist det hände.
Härligt med ljusare tider.
Sen vi kom hem har jag suttit på nätet och letat lösningar på Novas bilrädsla.
Hon har helt plötsligt bestämt sej för att vara rädd så fort vi åker bil.
Har hittat lite bra idéer som kan vara värda att prova,
så det är bara att göra det.
Eftersom hon måste åka bil minst en och en halv timme om dagen så känns det ganska viktigt att få bukt med det fortast möjligt.
Så ikväll ska vi helt enkelt fördriva lite tid i bilen.
Synd att det är 100 minusgrader ute...



Kommentarer

Postat av: Papput

Publicerad 2011-02-24 18:10:32

Heja Nova!

Postat av: Linnéa

Publicerad 2011-02-25 23:32:21

Stackars lilla Nova och hoppas det blir bättre! Hon är nog ändå en av de bästa hundarna jag vet, fast det är ändå tur att jag fortfarande dstår på mig mot Peter så han inte kommer hemsläpande med någon :)

Trevlig helg och kram på dig!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela