Hilda

2011-01-02 Del 2

Publicerad 2011-01-02 19:32:29 i Allmänt

Fika hos farmor, lika gott och trevligt som alltid.
En tur till Mio med Emmy där hon införskaffade sej en dörrmatta.
Själv öppnade jag aldrig plånboken och det är jag stolt över =)
Sen åkte vi till Rosanna och hälsade på.
Blev bjuden på mat som alltid när man kommer dit, så lyxigt.
Nu är jag hemma igen.
Ska snart ta ett bad, men först blir det epilera benen.
Det måste vara bland det smärtsammaste man kan göra.
Trodde jag skulle svimma sist!
Som tur är gör det ju mindre ont ju mindre hår man har,
så första gången lär ju vara den värsta.
Sen blir det städa undan lite i köket medans jag väntar på att Viktor kommer hem efter bandyn.
han brukar alltid ha med sej någon god onyttig mat när han kommer hem på söndagarna.
Glömde kameran i bilen så jag har tyvärr inga färska kort på sötnosarna Edvin och Molly.
Bjuder på kort från när dom var här sist istället.





Imorgon börjar vardagen igen.
Eller en dag iaf, sen är jag ledig på tisdag igen.
Ibland kan man inte tro att man jobbar 75% inte.
Fast iofs, ibland känns det ju inte som att man gör något annat än att jobba.
Jag ska till tandläkaren imorgon också... snyft =(

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela