Hilda

2011-01-04 Del 2

Publicerad 2011-01-04 17:38:41 i Allmänt

Det är kanske det mest frustrerande som finns att vara stressad men inte kunna skynda sej!
Varmvattnet blev ju som bekant inte lagat idag och dessutom har vattnet varit avstängt under tiden rörmokaren var här.
Det har gjort att vi inte har hunnit fyllt upp badvatten i tid,
så nu springer jag fram och tillbaka med kokande kastruller medans jag är jättestressad i själen,
men lixom inte kommer någon vart på nått vis.
Som i en dröm när man försöker springa.
Man kommer ingen vart för fötterna går inte att rubba.
Så förlåt alla om jag kommer försent till spelkvällen!
Hungrig är jag också.
Viktor håller på och tinar köttfärssås vilket också är väldigt frustrerande när man har bråttom.
Tining kan man ju inte riktigt skynda på heller.
Jag går väl och sorterar tvätt eller nått...

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2011-01-04 23:31:24

Tining kan visst skyndas på i micron på tiningsläge. Speciellt köttfärssås funkar det bra på eftersom köttinnehållet inte är rått :o) så det smakar inte kokt efteråt!

Postat av: Pappa

Publicerad 2011-01-04 23:41:22

Men va fan, koka vatten för badning slutade vi med för sextio sjuttio år sedan. Normalt sett i Sverige. Tycker synd om er men det härdar säkert!!! Nåt.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela