Hilda

2011-07-05 Del2

Publicerad 2011-07-05 18:45:29 i Allmänt

Det är ett jävla tjat om detta skopaket, jag vet,
men jag måste berätta en sak till.
Dom kom fram idag.
Och när killen kommer in med paketet visade det sej att det är samma kille som levererar allt till deras butik.
Så istället för att ge Viktor en utskällning,
som jag nästan var orolig för att han skulle få eftersom jag hade varit så slarvig med adressen,
så var han irriterad på sej själv för att det aldrig slog honom att Viktor heter Blom.
Så kan det gå =)
Så om en liten stund kommer det hem två par sprillans nya Converse till mej.
Ett par vita.


Och ett par svarta.


Dessutom avnjuter jag ett glas vin och är ledig två hela dagar.
Ibland är livet bra härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela