Hilda

2011-07-14 Del2

Publicerad 2011-07-14 12:44:43 i Allmänt

Att det ska behöva vara så svårt!!
Har, om jag minns rätt, tidigare skrivit om mina svårigheter att lyckas säga upp mitt mobilabonnemang hos tre.
Efter massor med samtal lyckades jag, men tyvärr resulterade det i att jag fick en månad längre uppsägningstid än vad min bindningstid var.
Mitt nästa projekt har bestått i att skaffa ett nytt abonnemang hos Telia men behålla samma nummer.
Efter många om och men fick jag reda på att jag kan ta en slutfaktura på mitt gamla abonnemang,
för att så fort som möjligt kunna flytta numret till det nya.
Så när jag väl får veta det och ska fixa det så måste jag isåfall betala tre månader från idag,
alltså in från den 30 juni när abonnemanget sas upp...
Hur jävla mycket får man egentligen krångla till det?
Helt sjukt att det ska sluta med att jag behöver betala för abonnemanget till mitten av oktober fast jag inte ens är kund hos dom längre efter 28 september!!!
Jag blir så förbannad!
Ett annat alternativ var att få numret överflyttat den 24 augusti,
när min bindningstid tar slut.
Det alternativet tänker jag prova,
men jag kan sätta pengar på att det absolut inte kommer fungera.
Det är för fan 2011, ska det vara så här svårt att byta operatör??
Tack vet jag 1991, när det bara fanns en att välja på...

En roligare sak är att mina lådblommor fortfarande lever.
Och det, mina vänner, är en stor prestation av mej.





Bilderna är från i maj, men dom ser typ likadana ut =)

Kommentarer

Postat av: Papput

Publicerad 2011-07-14 19:09:23

Snygg sista mening!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela