Hilda

2011-06-12

Publicerad 2011-06-12 11:11:17 i Allmänt

Vilken härlig helg detta har varit hittills.
Igår när Viktor kom hem från jobbet tog vi sommarens första cykeltur.
Vi cyklade till Rullsand och köpte mjukglass.



Passade även på att ta årets första dopp.
Det var faktiskt inte alls kallt i vattnet.
Jag är värdelns badkruka, men hade inga problem att ta mej i.





Sen blev det grillning, oljning av trall och en härlig kvällspromenad med Nova och Trazzel.
Det går lite sakta när man har med sej honom,
men det är extra mysigt =)



Och eftersom han har så korta ben blir han så trött,
så då måste man ställa upp och bära honom.
Gör man inte det så stannar han där man är och det slutar med att man får gå tillbaka och hämta honom.



Han är jäklans tung att bära...

Men nu är helgfriden slut, jag ska lära mej åka Jet-ski.
Och det kan då inte gå på något annat sätt än dåligt.
Fast i värsta fall kan jag ju bara stå och vara tuff i min våtdräkt =)
Eller i värsta fall har jag nog hjärnskakning och några brutna revben eller så.
Hörs kanske från sjukhuset nästa gång =)


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela