Hilda

2011-06-16

Publicerad 2011-06-16 10:14:20 i Allmänt

Igår slutade jag redan klockan fyra,
men jag höll aldrig på att ta mej hem.
Bestämde mej för att kolla HELA rean på Åhléns.
Kom hem med ganska mycket grejjer.

Ett ljusfat och några nya blockljus.


Kökshanddukar.


Korgar till hatthyllan.


Och en massa kläder. Detta är ett urval.
Finns risk för att jag aldrig kommer använda dessa byxor,
eftersom jag har lite svårt för mönstrade kläder.
Men dom var sååå sköna.
Får väl ha på mej dom i smyg i värsta fall =)

Nu ska jag fixa mej för att sen träffa pappa och serva min älskade bil.
Med fixa mej menar jag sätta på mej mina jobbarbyxor.
Sen får vi se vad som händer efter det.
Fint väder än så länge så jag kanske fortsätter med målandet av altanstaketet.
Och ikväll är det afterwork så jag måste luska ut hur jag ska kunna ta mej till den utan att behöva köra...
Allt blir ju lite roligare om man kan ta en öl eller två =)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela