Hilda

2011-06-21 Del3

Publicerad 2011-06-21 17:22:17 i Allmänt

Ibland är jag väldans effektiv.
Efter att jag hade fått tummen ur och ringt till rörmokaren,
så packade jag bilen full med skit och åkte till återvinningen.
Verkligen full blev den, fick knappt plats själv.



Passade på att köpa hundmat på Granngården,
handlade till midsommar, tog en vända till systemet.
Innan allt det hade jag i och för sej städat hela badrummet också,
vilket jag har skjutit på i flera veckor.





Nu vet ni kanske inte hur det såg ut innan,
men detta är en klar förbättring.

Hade armbandnsnojja en gång och vet inte riktigt hur jag ska "förvara" dom.
Just nu har jag dom på en hårmousseflaska.



Någon som har ett bra förslag på lite snyggare förvaring?
Vill inte lägga dom i en låda för då ser man inte vad man har,
och då glömmer man att använda dom.
Vilket jag visserligen redan gör,
men då skulle jag glömma dom ännu mer.

Luften gick verkligen ur mej när jag satte mej ner en stund..
Har ju fortfarande massa saker jag borde göra,
men nu vet jag inte om jag orkar.
Ska laga mat tills Viktor kommer hem i alla fall.
Kassler Stroganoff med sallad,
det har vi aldrig ätit.
Hoppas det blir gott.
Puss och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela