Hilda

2011-06-22

Publicerad 2011-06-22 20:26:31 i Allmänt

Var med om en lite udda, helt meningslös grej på affär'n idag,
som jag tänkte dela med mej av.
Ställer mej i kö med min korg som jag har fem saker i.
Efter mej ställer sej en kvinna med bara en grej.
Då säger tjejen framför mej att hon får gå före henne.
Hmm.. börjar jag tänka.
Kvinnan bakom säger till tjejen att det kanske inte är okej för mej.
Lite halvhjärtat säger jag att det är okej,
men hon sa att hon inte hade bråttom och inte behövde gå före.
Det är inte okej va?
Av tjejen framför mej alltså.
Man har väl bara "rätt" att låta den precis efter en gå före?
Jag brukar låta andra med några saker gå före,
men jag skulle inte låta dom gå före någon annan...
Det gjorde inget så klart, men det var konstigt.

Kommentarer

Postat av: slemmy

Publicerad 2011-06-22 21:34:44

Men gud va konstigt, jag hade nog sagt till om det var jag som satt i kassan att hon fick fråga dig med! Dumma tjej!

Postat av: Papput

Publicerad 2011-06-23 00:45:32

Nej det är absolut inte okej.

Du hade kunna sagt "åk till Sundsvall du!" så hade hon blivit så rejält förvånad att du hade kunnat smita före utan att hon märkt något.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela