Hilda

2011-03-02

Publicerad 2011-03-02 09:39:19 i Allmänt

Andra dagen i maj och riktigt härligt vårväder.
Igår var det en lång jobbdag,
sen fick jag komma hem till pepparrotskött och potatis.
Inte helt fel inte.
Skönt att Viktor är ledig ibland =)
Emmy var här och hängde under kvällen.
Det är så roligt att hon är här så pass ofta fast vi bor så långt bort.
Eller långt och långt.. allt är ju relativt såklart.

Idag trodde jag att jag skulle få en lugn och skön morgon,
utan stress, eftersom jag inte börjar förren kvart över tolv.
Men ki fick jag.
Viktor var så sen i morse så han hann inte lämna Nova hos sin pappa.
Det blev jag som får den äran,
så jag måste åka om inte allt för länge.



Jobbar ännu en stängning.
Elfte stängning på två och en halv vecka,
och fler blir det.
Roligare kan man ha på kvällarna,
hur kul jag än tycker att jobbet är.
Men skit i det,
det är ju vår!!!!!

Kommentarer

Postat av: Olga

Publicerad 2011-03-02 09:54:37

Fast det snarare mars än maj ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela