Hilda

2011-03-06

Publicerad 2011-03-06 10:26:52 i Allmänt

Godmorgon!
Snacka om att man har börjat vant sej vid det underbara vårvädret man vaknar till varje dag.
Hoppas det håller i sej för alltid.
Peppar, peppar ta i trä!
Igår hade vi besök av Paulina, Nicco, Vincent och Theo.
Riktigt roligt hade vi.
Viktor såg till att det blev årets första grillning.
Karré med hemmagjord potatisgratäng.
Han provade ett nytt sätt att göra gratängen,
där man först kokar allt utom osten.
Resultatet blev lite rinnigt, men supergott!
Kvällen spenderade med lite hockey, lite melodifestival och två tokroliga omgångar Scattergories.



Tvärr har jag märkt att ju trevligare jag har desto färre kort knäpper jag.
Oftast i alla fall.
Det har resulterat i att det inte finns en endaste bild från igår.
Måste verkligen skärpa mej.
Det är ju dom roliga stunderna i livet man vill ha dokumenterade.
Så man sen kan sitta och kolla på korten och minnas hur kul man hade.

Jag hade bakat hallonmuffins med rosa frosting.
Dom fick ganska bra betyg, tror jag i alla fall =)
Men något jag verkligen inte är bra på är att knäppa smaskiga bilder på bakverk.



Tycker det är riktigt kul att baka.
Funderar på att baka Drömrulltårta idag,
men först blir det lite Vasalopp.


Kommentarer

Postat av: emmy

Publicerad 2011-03-06 10:59:10

Kollar du på vasaloppet? haha jag tror du ljuger för att låta smart! :) Antar att du jobbar nästa helg när jag är ledig???

Postat av: Hilda

Publicerad 2011-03-06 11:40:01

Haha, jag vet inte om man är smart för att man kollar på Vasaloppet? =) Men det har faktiskt stått på hela morgonen. Yes, jag jobbar nästa helg. Men jag jobbar ju inte varannan längre så snart är vi ledig med varann igen!

Postat av: Minnie

Publicerad 2011-03-06 11:48:37

godmorgon :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-06 11:57:04

Härlig blogg du har! Fastnade direkt! :D

Postat av: lovisa

Publicerad 2011-03-06 11:59:29

mums!

Postat av: SaraWhitmore

Publicerad 2011-03-06 12:25:32

Titta in min Mode tips som jag har på bloggen!! :) Kram sara!<33

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela