Hilda

2011-03-08

Publicerad 2011-03-08 10:15:01 i Allmänt

Idag är det inte vilken tisdag som helst.
Det är fettisdagen, internationella kvinnodagen och Trazzels födelsedag!
Åtta år blir Trazzel idag!
Här kommer lite bilder som får symbolisera vad han gör på dagarna.


Vilar i hundkorgen.


Vilar på badrumsgolvet.


Vilar inlindad i överkastet.


Vilar i badkaret.


Vilar på soffan.
Men tro det eller ej, han är en jäkel på att fånga råttor!

När vi skulle hämta hem en kattunge,
för ganska precis sju år och tio månader sen,
sa jag så här till Viktor på väg dit.
"Det spelar ingen roll vilken av kattungarna vi får,
bara inte den oranga!"
Jag hade dåliga erfarenheter av oranga katter.
Nu kan jag inte vara gladare för att det faktiskt bara var den oranga kvar när vi kom dit,
för bättre katt får man leta efter!
GRATTIS TRAZZEL PÅ FÖDELSEDAGEN!

Snart kommer Emmy hit och umgås.
Strålande väder så jag hoppas på en långpromenad.
Synd bara att det är så satans halt på sina ställen.
Man får gå försiktigt.
Ha en underbar dag!

Kommentarer

Postat av: Papput

Publicerad 2011-03-08 15:33:41

GRATTIS Trazzel ropar Annsjovis!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela