Hilda

2011-03-24 Del3

Publicerad 2011-03-24 18:28:10 i Allmänt

Inte blev det mycket shoppat idag inte.
Som vanligt när jag och Viktor ska köpa saker så blir vi oense.
Men vi gjorde ett stort framsteg idag jämfört med andra gånger.
Vi blev inte ovänner!
Fast vi åkte hem med bara sex små krokar, en måttstock och en sop så var vi vid gott mod =)
Vi har pratat lite om hur vi vill ha det och har nog fått en bra idé om vad vi ska köpa.
Och vad gör det väl att det var 15% rabatt idag?
Huvudsaken är att det känns rätt.

När vi hittade innerdörrarna vi ville ha så fanns det bara en.
Efter vi hade kollat på köksbänkar i hundra år kom vi fram till att vi inte riktigt vet hur man byter en köksbänk.
Skärbrädor hade dom inte. Inte korgar heller.
Men, men.. det kommer andra dagar!
Och andra affärer och andra erbjudanden.

Nu har jag fått lust att göra något hemma i alla fall,
så jag tror jag ska måla en ful planka i köket.
En träfärgad planka som jag inte ens har reagerat på tidigare.
Så om inte målarfärgen har hunnit blivit dålig så ska jag måla ikväll.

Och tack du som kommenterade angående skatten.
Jag hade inte haft en tanke på att man kunde gå in och kolla på hemsidan.
Jag ska få tillbaka, vilket är välkommet, men det var ingen miljon.

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela