Hilda

2011-03-26

Publicerad 2011-03-26 08:37:35 i Allmänt

God morgon, god morgon!
Lördagmorgon och jag klev upp kvart över sju.
Av mej själv alltså.
Varje morgon, men jag slutar inte förvånas.
Har tidigare haft perioder när jag har vaknat tidigt,
men nu har det varit i flera veckor, kanske månader.
Men när det är så här ljust och soligt så är det bara skönt.

Ska passa på att påminna om att man ska ställa fram klockan i natt.
Tyvärr jobbar jag imorgon, och jag har som tradition att komma till jobbet fel tid efter en klockomställningsnatt.
Och imorgon blir det ju tyvärr inte timme försent,
så jag behöver massor med påminnelser!!

En annan sak jag vill påminna om är Earth Hour.
Släck minst alla lampor, helst all el, mellan 20:30 och 21:30 ikväll!

Nu blire till att klä på mej för att åka till jobbet.
Löningshelg = Superkul på jobbet! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela