Hilda

2011-05-15 Del2

Publicerad 2011-05-15 19:51:21 i Allmänt

Hittade en så jäkla snygg bild när jag satt och kikade igenom sista veckans bilder.



Kan ni förstå att det här bara är ett par hundra meter från vårat hus.
Jag blir helt pirrig när jag tänker på det.
Älskar att bo här. Älskar havet. Älskar skogen.
Älskar tystnaden, grusvägen, tallarna.
Oj, vad jag helt plötsligt blev på väldigt bra och älskande humör =)

Tycker det är så roligt att knäppa kort.
Ska ta mej tid att skicka några bilder på framkallning snart.
Och även några på förstoring så jag kan börja fylla alla ramarna jag fick av mamma och pappa i födelsedagspresent förra året.
Dom sitter redan uppe, men inte med något av mina "verk" i.

Ska jag ta med mej Nova och gå en sväng till havet innan hockeyn kanske..?
Viktor är redan där och fiskar i flytringen så vi kan ju vinka åt honom =)

Kommentarer

Postat av: Sara Mälby

Publicerad 2011-05-16 14:24:00

VERKLIGEN en fin bild Hilda! :) Kram på dig

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela