Hilda

Aprilväder

Publicerad 2012-04-20 14:37:59 i Allmänt

Är det något gällande vädret man kan lita på så är det att aprilvädret alltid överraskar!
Nu är det återigen snöstorm.
Men inget ont som inte för något gott med sej.
Viktor är på väg hem =)
Han jobbar egentligen till sex var eviga dag,
och det är såååå tråkigt att han kommer hem så sent jämt.
Men för att vara säker på att komma hem överhuvudtaget idag så bestämde han sej för att åka tidigare.
Supertrevligt tycker jag, eftersom jag är för tjock för att orkar ta mej någonstans.
Var på afterwork några timmar i onsdags och det medförde att jag var helt slut hela dagen igår.

Och något som är väldans festligt att göra när man inte orkar annat än att ligga i soffan,
det är att titta på serier.
Vi prenumerar på lovefilm, vilket jag varmt kan rekommendera.
Vårat abonnemang kostar 79:- i månaden och då får vi hyra fyra filmer.
Man får ha dom hur länge man vill.
Hinner man inte kolla på fyra en månad så läggs dom som krediter.
Vi har typ för jämnan sju kredit, för efter några månader så försvinner dom.
Men vi kommer lixom inte ikapp.
Jaja, det jag skulle säga var att man kan hyra serier också.
Och jag har just nu börjat kolla på Newleyweds, med Jessica Simpson.



Jag kan inte annat än tycka att hon är hysteriskt rolig.
Det tog tyvärr bara två dagar att kolla på dom första sex avsnitten,
så nu får jag vara utan en stund.
Tills vi har skickat tillbaka denna skiva och fått nästa.

Knytet gjorde verkligen sitt bästa nyss,
för att försöka ta sej ut rakt genom magen.
Svårt att se på bilderna kanske.
Här är från sidan.



Och här är uppifrån mitt huvud lixom.



Borde alltså vara en rund och jämn gravidmage.
Men det såg inte riktigt så ut.
Kan absolut tänka mej att den skulle bestämma sej för att komma idag.
Just när det är snöstorm och alla har sommardäck...
Så jag ska nog kolla igenom bb-väskan en gång till.
Den packades lite i panik när jag fick mina första förvärkar,
så jag vet knappt vad som ligger i den.
Förutom en energidryck och en marabou,
för det har jag stoppat dit senare =)


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela