Hilda

Glad påsk!

Publicerad 2012-04-07 10:00:34 i Allmänt

Glad påsk på er kära vänner!
Nu har jag tagit mej en mer eller mindre ofrivillig bloggpaus igen.
Vet inte varför det blir så ibland.
Nu har jag varit hemma sjukskriven och höggravid i en vecka.
Lite drygt eftersom kroppen inte orkar någonting och huvudet är lika rastlöst som vanligt.
Man får försöka hitta någon slags balansgång.
Här kommer en liten bilduppdatering om vad jag har ägnat mej åt.

Jag har tittat på väldigt platta och långa tuttar med Emmy och Sussie.



Medans karlarna gjorde lite manligare saker som att elda bråte.



Jag har trott att Nova hade dött, när hon egentligen bara sov middag.



Jag har varit på promenad med Emmy i Älvkarleby,
tittat ner över kanten på en bro,
och hittat ett universitet.



Jag har varit utelåst i Sälgsjön med Rosanna och Edvin.



Spelat DrawSomething, vilket jag är ganska grym på.
(men fråga inte Viktor, han kommer inte hålla med =))



Jaja, det var ett litet axplock av vad jag har haft för mej.
Igår lagade vi iordning påskmiddag som vi packade med oss och åkte till Viktors pappa för att äta.
Riktigt mysigt! Jag har saknat stugan under vintern.
Och ikväll ska vi på Martins födelsedagsfest.
Få se hur länge jag orkar vara där.
Har i alla fall köpt en alkoholfri vinflaska,
eller snarare en flaska med alkoholfritt vin i.
Och en alkoholfri Xide.



Det är roligt att det finns så mycket att välja på om man väljer bort alkohol.
För varje gång jag är på systemet har det kommit något nytt.
Tummen upp för det!

Nu tror jag det är dax att sova middag.
Visserligen är klockan bara tio..
Men man kan inte sova för mycket.
Exakt en månad kvar till beräknat förlossningsdatum idag.
Och nu kan vi knappt bärga oss.
Vill bara få träffa Knytet omedelbums!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela