Hilda

Latlördag

Publicerad 2012-04-14 20:34:01 i Allmänt

I flera år har Nova trånat efter en hanhund här i grannskapet.
Det visade sej att den hunden hörde till Emmas sambos mamma.
Emma var ju här hälsade på idag,
supertrevligt som alltid <3.
Jag kom på den geniala idén att Nova skulle få passa på att träffa den här efterlängtade karln.
Det visade sej vara inte min bästa idé.
Fy vilken jäkla pms-kärring Nova visade sej vara!!
Hon morrade, skällde och visade tänderna.
Hade visst inte alls någon lust att starta en vårfling.
Det är konstigt och spännanden det där.
Vilka djur som går ihop och vilka som inte gör det.
Och varför det är på det ena eller det andra sättet,
vilket man aldrig får veta.
Som tur var slogs dom inget.
Det värsta var väl att den här supersnälla goldenkillen blev lite deppig när Nova inte ville leka med honom.



Den här trötta och oskyldiga gammeltanten kan se fruktansvärst elak och farlig ut.

Efter det äventyret blev det hockey.
Brynäs vann tredje finalmatchen mot Skellefteå,
så imorgon kanske vi tar ett sm-guld på hemmaplan.
Eller.. jag menade absolut inte vi.
Dom menade jag.
Jag har inte gjort en endaste liten grej för att dom ska vinna,
bor ju inte ens i Gävle längre.

Sen har jag sovit middag och just nu sitter jag och grinar till Kvällen är din på tv4.
Jag har dessutom hunnit med att se en man vinna på postkodlotteriet för andra gången på ett år.
Vet inte hur mycket pengar han vann första gången,
men jag vet att han vann bilen.
Denna gång vann han 1,2 miljoner och bilen... igen!!!
Helt crazy!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela