Hilda

Slut som artist

Publicerad 2012-04-27 19:22:02 i Allmänt

Hade en jättehärlig dag igår.
Mys, shopping, gofika.
Handlade bland annat på den nya barnklädesbutiken ute vid Ove Jansson.



Påsen man fick sakerna i är den tygpåsen som ligger under.
Det kändes lite lyxigt.
Dom söta sockorna köpte jag inte där,
dom har goa farmor stickat.

Kom hem rätt sent efter fika med tjejerna och sen en inspektion av Saras och Mattes nya superbil =)



Idag hann jag med lite städning innan jag åkte till stan för att hälsa på farmor med pappa.
På väg därifrån började jag känna mej illamående,
och det vill inte släppa.
Jag känner mej verkligen kräksjuk...
Har en känsla av att det är kroppen som säger ifrån,
för jag orkar inte tuta på som vanligt just nu.
Har 10 dagar kvar till beräknad förlossning...
Svalde illamåendet en snabbis och fixade potatisklyftor som jag slängde in i ungnen,
men nu väntar jag på att Viktor ska dyka upp och färdigställa resten till maten.
Hur jag än mår så är det ju väldigt viktigt att jag får i mej näring.
Eller kanske till och med ännu viktigare om jag inte mår bra.
Sen blir det till att göra exakt noll knop resten av kvällen.
Håller tummarna för att jag känner mej bättre imorgon.
Men jag ska vila i alla fall, jag lovar!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-09-16 10:51:38

men vilken bil! :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela