Hilda

12 Januari

Publicerad 2012-01-12 17:52:35 i Allmänt

Usch, vad jag är dålig på att blogga.
Fast det gör inte så värst mycket tycker jag =)
Har suttit och kollat igenom bilderna från Hongkong.
Det skulle vara väldigt häftigt att åka dit en gång till,
men jag tror inte det kommer inträffa.
Ska jag åka på en långresa igen så vill jag nog åka till något nytt ställe.
Det finns så otroligt mycket att se i världen.

Sen sist har det inte hänt så fasligt mycket.
Jag har mest jobbat. Och så har jag besiktat bilen.
Det gick väl sådär. Fick tvåa på tre saker.
(Om två beyder att man ska åtgärda och återkomma,
men siffrorna kanske inte finns längre..?)
Det var visserligen inga stora saker.
Och om man kör 3000 mil om året så känns det som att man får räkna med lite slitage.
Jag kan verkligen rekommendera Skoda Fabia.
Budgetbil eller inte, den går att lita på.

Nova har fyllt år också.


Elva år har gammeltanten blivit!
Hon fick ett märgben att mumsa på.
Tio minuter senare kräktes hon upp allt hon hade ätit under dagen.
Det är så mysigt att skämma bort henne...
Stackarn, hon blir alltid dålig om hon får något annat än sin egen mat.

Nu ska jag hoppa i ett varmt bad och riktigt skämma bort mej!
Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela