Hilda

Halka

Publicerad 2012-01-16 11:02:33 i Allmänt

Börjar ett idag och det känns mest som att jag sitter och väntar på att få åka till jobbet.
Tycker inte alls om att börja ett för jag känner lixom aldrig riktigt för att göra något vettigt innan,
och då blir det mest att man väntar.
Har hört rykten om att det är helt sjuk halt på vägarna.
Viktor skulle åka en tur på 45 minuter i morse,
och det tog en timme extra.
Och då har han en fyrhjulsdriven jeep med nya däck.
Så eftersom jag har världens lättaste bil som alltid får sladd och inga nya däck borde jag ju kunna räkna med att min tur på egentligen en halvtimme tar tre timmar idag.
Så då borde jag ju faktiskt åka nu =)

Vi hade i alla fall hur mysigt som helts på våran "dejt".
Vi har så kul ihop när vi väl gör något,
och varje gång funderar jag på varför vi inte gör saker tillsammans oftare.
Det blev mat på Allstars,
sen såg vi The girl with the dragon tattoo på bio.
Den var riktigt bra tycker jag.



Igår fyllde världens bästa pappa år,
så det blev kaffe och tårta på kvällskvisten.



Och nu är det typ bara jobb som väntar hela veckan.
Enda lediga dagen är på fredag och då ska vi laga min bil.
Och på onsdag ska vi till barnmorskan igen,
det ska bli spännande.

Hej hopp!

Kommentarer

Postat av: Papput

Publicerad 2012-01-16 22:50:08

Vem är mannen med ylletröja innanför t-shirten? :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela