Hilda

Ännu en roadtrip

Publicerad 2012-03-06 09:49:53 i Allmänt

Idag ska jag upprepa min roadtrip från i fredags,
och idag har jag inte bara lyxen att få träffa Emma igen.
Jag ska dessutom få träffa Antonia.



Tror att det börjar närma sej ett år sen jag träffade henne sist,
så det ska verkligen bli roligt!
Och det verkar bli riktigt bra köra-bil-väder idag också.
Strålande sol som lockar till hög musik och ett leende på läpparna =)

Från och med idag är jag sjukskriven 25%, pga foglossning.
Låter väldigt lite, men jag tror det kan hjälpa.
Det är arbetspassen som är runt 9-10 timmar som blir ohållbara,
och dom ska vi nog kunna trolla bort nu.
Förutom ryggont så har jag börjat känna av några fler graviditetssymtom.
Men det var väl väntat.
Man kan inte gå igenom en hel graviditet utan att märka av den antar jag.
Jag har ont i händerna och under fötterna och får väldigt svårt att andas ibland.
Igår höll jag nästan på att börja grina när jag knappt lyckades knyta skorna.
När jag satt ner var magen i vägen och när jag stog upp fick jag så mycket andnöd,
att jag var tvungen att ta två pauser bara medans jag knöt en sko.
Men jag klagar väldigt lite faktiskt.
Tror jag i alla fall...
Det är bara här jag tillåter mej att spy ur mej lite,
för det här är som min dagbok.
Här bestämmer jag helt själv vad som ska skrivas,
och vill man inte läsa behöver man inte!

Nu är det dax att fixa till sej!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela