Hilda

Dummast?

Publicerad 2012-03-08 18:02:57 i Allmänt

Jag tänkte berätta en sak jag råkade säga häromdagen.
Det är så fruktansvärt dumt och vissa skulle nog inte tycka att jag är lämpad att bli förälder,
men nu tänker jag bjuda på det här ändå.
Sagt är sagt, helt enkelt.
Jag satt i lunchrummet på jobbet med Daniel och Anna.
Tittar på väggkalendern och säger sen:
"På onsdag är det bara två månader kvar!"
"Till vadå?" undrar Daniel.
Jag vet först inte riktigt vad jag ska svara,
sen säger jag lite tveksamt:
"Tills jag ska få en... släkting."




Jag trodde jag skulle dö av skratt,
och jag skrattar nästan lika mycket fortfarande när jag tänker på det.
Jag har nog aldrig, och kommer nog aldrig, säga något så dumt i hela mitt liv.
Så från och med nu får Knytet heta Släktingen ibland istället =)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela