Hilda

Pyjamasdag

Publicerad 2012-03-08 09:19:01 i Allmänt

Jag har en gravidapp på telefonen där man kan läsa något nytt varje dag.
Det kan vara fakta, tips på saker att göra, vad man ska undvika...
Ja, precis vad som helst.
För ett tag sen stog det att man skulle ta en hel dag i pyjamas.
Lägga sej i soffan med massa bra tidningar och godsaker.
Idag tänker jag ha den dagen.
Fast det blev lite snabbt planerat så jag har varken tidningar eller godsaker.
Men jag har nog något ätbart i köket i alla fall.
Och så har jag en tv och en dator,
så nog klarar jag mej alldeles utmärkt idag.
Kan nog tro att ni kommer få höra mer från mej under dagen,
men nu är det dags för frukost!

Kommentarer

Postat av: Papput

Publicerad 2012-03-08 09:34:58

Hade jag inte jobbet skulle jag se till att du hade både tidning och godis. Om en halvtimme :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela