Hilda

Vecka 33

Publicerad 2012-03-13 16:57:23 i Allmänt



När jag jämför med bilden från förra veckan tycker jag det ser ut som att jag är dubbelt så stor.
Och det kanske jag är, vem vet? =)
Har varit hos barnmorskan idag och allt ser bra ut.
I alla fall med Knytet.
Själv hade jag ännu sämre järnvärde än sist fast jag äter järntabletter,
och lite väl lågt blodsocker.
Men jag hade ätit dåligt innan,
så det tror jag bara var tillfälligt.
Det är lite drygt att ha så dålig aptit,
när jag borde äta typ 500 kalorier mer är vanligt.
Det har jag väldigt svårt att tro att jag lyckas med.
Apropå järnet så har jag bara ätit järntabletter varannan dag,
men nu ska jag äta varje dag istället.
Nästa gång, om två veckor, ska jag få ta ett sånt "stort" blodprov igen för att kontrollera att jag inte har bildat antikroppar mot andra blodgrupper.
Den veckan ska vi också på föräldrautbildning.
Känns tryggt att man på tre timmar kan lära sej allt man behöver kunna =)
Nej, så är det såklart inte.
Vi ska få information om förlossningen främst tror jag.

Kommentarer

Postat av: Linnéa

Publicerad 2012-03-14 11:55:15

Åh vilken fin kula Hilda! Och vilka goda bakelser (de ser iaf goda ut). Hoppas det känns bra eller iaf okej i fogarna!

Dessutom vill jag gärna ses snart! Lite fika någon dag.

Jag är iaf ledig i helgen jag. Kram kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-03-14 16:52:11

Du är SÅ fin gumman <3

Blir super-duper-glad över att du delar med dig av lite bilder. Känns som vi får vara lite mer delaktiga i väntans tider ;-)

Ni ska veta att det "tjatas vilt" här om att få träffa hela "Pettersson-Wall-familjen", och jag har LOVAT att "om inte före bebisens ankomst så SENAST när den lilla krabaten fortfarande är "ny".... Ha det så bra (som det går, med krämpor o besvär) och STORA kramar fr ALLA oss till dig o Viktor / Lena

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela