Hilda

Sjuklingar

Publicerad 2012-05-02 20:44:07 i Allmänt

Goa Gizmo har svällt upp i ansiktet...
Känns inte som att det är så bra.
Men förutom att han är på sådär halvbra humör,
så verkar han må bra.
Han äter, dricker och gosar som han brukar.
Och jag har kollat igenom honom och inte hittat något bett eller sår,
så jag väntar en stund och ser hur det utvecklas.



Jag mår inte heller bra.
Har haft ont när jag tuggar på sista tiden, men inte så farligt.
Idag efter att jag hade ätit glass,
(med Emmy på det nya fiket i Skutskär, vid Lilla Vita, riktigt mysigt!)
fick jag jätteont i både tänderna och käken.
Sen har det bara blivit värre, och nu har jag dessutom väldigt ont bakom ögonen.
Antar att det har med varandra att göra.
Gissar på att det beror på antingen en visdomstand som tokar,
eller en kommande förkylning.
Känner att jag blir mer och mer täppt i näsan också...



Nu väntar vi på att den fisketokiga pappan i familjen ska komma hem och ta hand om oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela